iPhone 8 ve 8 Plus, iPhone modelleri arasında en az sorun çıkaran modellerden biridir. Mükemmel ekran ve kamera kalitesi, uzun pil ömrü, kablosuz şarj gibi birçok özelliği vardır. Bu özelliklere rağmen kullanıcıların sıklıkla şikayetçi olduğu iPhone 8 kronik sorunları mevcuttur. Gelin bu sorunları beraber inceleyelim!

iPhone 8 ve iPhone 8 Plus Kronik Sorunları Nedir? #
iPhone 8 Bluetooth Sorunu #
Bluetooth bağlantı özelliği özellikle iPhone 7 modellerinden sonra önem kazanmaya başladı. Bunun nedeni iPhone 7 ve sonrası modellerde kulaklık girişinin kalkmasıdır.
İlk piyasaya sürüldüğünde birçok kullancı iPhone 8 bluetooth sorunlarından şikayet ediyordu. Ancak bu sorunların cihazla ilgili bir sorun değil iOS sürümü ile ilgili bir şikayet olduğu ortaya çıktı. Bu yüzden iPhone 8 bluetooth sorunu yaşamamak için iOS sürümünün her zaman güncel olduğundan emin olun.
iPhone Batarya Şişmesi #
Bildirilen tüm iPhone 8 kronik sorunları arasında, şişen pil en yaygınıdır. iPhone 8 ve iPhone 8 Plus pillerinin şişme eğilimli olduğu bazı raporlarla desteklenen bir gerçek.
iPhone 8 WiFi Bağlanmıyor #
Diğer bir iPhone 8 kronik sorunu WiFi bağlantı sorunlarıdır. Bu sorun ne kadar en çok iPhone 6 modellerinde görülse de, iPhone 8 modellerinde de görülmektedir. En yaygın WiFi sorunları şu şekildedir: WiFi ağına bağlanamama, WiFi bağlantısının az çekmesi, sürekli “yanlış şifre” uyarısı alma.
Cihazda donanımsal bir sorun yoksa ağ ayarlarını sıfırlamak, iOS’u güncellemek, telefonu yeniden başlatmak gibi hızlı çözümler sorunu çözecektir.
iPhone 8 Ses Problemleri #
Ses sorunlarının en yaygın görüldüğü model iPhone 7 modelleridir. Yine de iPhone 8 modellerinde ses sorunu görmek olağandışı değildir. Ses problemleri ahize, hoparlör, mikrofon ve ses entegresi kaynaklı olabilir. Bu sorunlar darbe ve düşme sonrası meydana geldiyse donanımsal bir sorun olması olasıdır.
iPhone App Store’a Bağlanmıyor #
- Telefonu yeniden başlatın.
- Ayarlar > Hücresel Veri > Aşağı Kaydırın ve “App Store”a tıklayın
- Tarih ve saati ayarlayın. Ayarlar > Genel > Tarih ve Saat > Otomatik Ayarla seçeneğini kapatın. Daha sonra tarih ve saati manuel olarak ayarlayın. Bu işlemden sonra App Store’u açın ve birkaç saniye bekleyin. Daha sonra Tarih ve Saat kısmına geri dönün ve Otomatik Ayarla seçeneğini açın.
iPhone 8 Servis Yok Uyarısı #
iPhone cihazlarda servis yok uyarısı şebeke sorunu olarak adlandırılmaktadır. Bu sorunla karşı karşıya kaldığınızda arama yapamaz ve alamazsınız. Ayrıca hücresel veriye bağlanmanız da mümkün olmaz. Üretimsel bir sorun olabileceği gibi darbe ve düşme sonucu oluşmuş donanımsal bir sorun da olabilir. Servis yok sorunu baseband onarımı yapılarak çözülmektedir.