Orijinal Yedek Parça
1 YIL GARANTİ

Orijinal Yedek Parça

Orijinal yedek parça kullanılan tüm teknik servis işlemlerine 1 yıl garanti verilmektedir.

Fixplan Yedek Parça
6 AY GARANTİ

Fixplan Yedek Parça

Fixplan ürünü yedek parça kullanılan tüm işlemlere 6 ay garanti verilmektedir.

Garantili Anakart Tamir
3 AY GARANTİ

Anakart Onarım

Sıvı teması bağlantılı onarımlar hariç, tüm anakart tamir işlemlerimize 3 ay garanti verilmektedir.

Fixplan Türkiye Hizmet Garantisi

Fixplan Türkiye, tanımlanmış hizmetleri dahilinde %100 memnuniyet garantisi sunmaktadır.

Fixplan Türkiye hizmetlerinden isterseniz iyzico güvencesi altında kredi kartı ile online ödeme veya kredi kartı ile ofisimizde ödemeyi tercih ederek faydalanabilirsiniz.

Satın alınan hizmet kapsamında taahhüt ettiğimiz çözümü sunamamamız durumunda, aldığımız ücretin ilgili kısmı ya da tamamı hiçbir kesinti yapılmadan, ödeme tipinize bağlı olarak kredi kartınıza iade edilecektir. Ödemeniz sırasında bankaların tahsil etmiş olabileceği olası işlem ücretleri Fixplan Türkiye tarafından yapılacak iadeye dahil değildir.

İhtiyacınızı belirterek talep etmiş olduğunuz servis hizmeti kapsamında, tamir araçlarımızın içinde yapılan çalışma sırasında, ihtiyacın bu hizmetle karşılanamayacağının anlaşılması durumunda, teknik ekibimiz sizi ihtiyacınız olan hizmetler ve bunların maliyetleri konusunda bilgilendirecektir.

Ekibimiz tamir araçlarımızda yaptığı çalışma sonrasında dijital ortamda ya da basılı servis formu üzerinde imzalı onayınızı alarak çalışmayı sonlandıracaktır. Sonrasında dijital ortamda garanti formumuzu doldurduğunuz takdirde aldığınız hizmet için Fixplan Türkiye size yine dijital ortamda bir yıl geçerliliği olan bir mail formu gönderecektir. İmzalı onayınız bulunan sonuçlanmış hizmetlerimiz ile ilgili olası iptal ya da iade talepleriniz, ilgili kanun ve yönetmeliklerin belirlediği çerçevede ele alınacaktır.

İptal ve iade işlemleriniz için hafta içi saat 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0312 400 0 444 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

 

Fixplan Türkiye
Teknik Servis Onarım Hüküm ve Şartları

FIXPLAN | TEKNİK SERVİS ONARIM HÜKÜM VE ŞARTLARI

1. İşbu sözleşme Fixplan (NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti.) ile Müşteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmiştir.

2. Müşteri, Fixplan’a teslim ettiği ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak iş ve işlemler hakkında tüm yetkinin ve işleyişin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceğini, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu peşinen kabul ve beyan eder.

3. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müşteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirlediği hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müşteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müşteri ve ofiste hizmet almış tüm müşteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müşteri bu konuda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.

4. Müşteri, cihazı teslim ederken cihaza ilişkin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak forma girdiğini, cihazla birlikte SİM kart teslim etmemesi gerektiğini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıştırma vs.) ürünlerin zarar görebileceğini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceğini, fotoğraf/müzik/rehber gibi kişisel verilerinin silinebileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından değiştirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müşteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceğini peşinen kabul ve beyan eder.

6. Ahize-hoparlör işlemlerinde toz ve kirlenmeye bağlı ses seviyesinde yaşanan düşüşler, batarya ömrü ile ilgili problemler ve kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalar (telefonu düşürme, ekran-cam kırılması vs.) garanti dışıdır. Sıvı temasına maruz kalmış cihazların kalıcı bir şekilde tamiri mümkün olmadığından, tamir işlemi gerçekleşirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir işlemi başlamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müşteri harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini peşinen kabul ve beyan eder.

7. Müşteri, Fixplan’ın onarımını yapacağı her ürünün fotoğrafının çekildiğini bildiğini, darbe itirazı olması durumunun değerlendirilmesinde öncelikle bu fotoğrafların referans alınacağını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacağını kabul eder.

8. Müşteri işbu form üzerinde bilgisini vermediği veya ürün kabul aşamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduğunu kabul ve beyan eder.

9. Müşteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dışında kalabileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını peşinen kabul ve beyan eder. Fixplan garanti kapsamında olan cihazlar için yetkili servisler ile işbirliği yapabilir.

10. Müşteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından işlem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceğini, bunun teknik olarak da mümkün olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.

11. Müşteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve değerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekleştirilemeyeceğini bildiğini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peşinen onay verdiğini kabul ve beyan eder.

12. Müşteri, cihaz kapalı ve çalışmaz durumda teslim alınan işlemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak sağlanamadığı için, tamiri gerçekleşen parça dışındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadığını kabul ve beyan eder.

13. Müşteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekleştirilerek ürünü teslim alması gerektiğine ilişkin bilginin kendisine verildiği tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiğini, teslim atmadığı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.

14. Müşteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdiği ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulaştırılmasını talep ettiği cihazların taşıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluğu olmadığını kabul ve beyan eder.


15. Müşteri, Fixplan’ın Yerinde Tamir hizmetinden faydalanarak giderilmesini talep ettiği arızanın dışında bir arıza tespit edilmesi durumunda cihazı başka bir lokasyonda ya da Fixplan Merkez Ofisinde servis hizmeti verilmesinin gerekmesi halinde itiraz etmeyeceğini, onarım kabul edilmediği taktirde harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini kabul ve beyan eder.

16. Müşteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 iş günü olduğunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceğine dair bilgilendirildiğini, tamiri gerçekleştirilemeyen cihazların iadesinin yapılacağını kabul ve beyan eder.

17. Onarım için Fixplan’a teslim ettiğiniz cihazların parçalarının değişimi halinde ilgili cihazların değişen parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine işbu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.

18. Müşteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebileceği ve bu sebeple arızanın ilerleyebileceği konusunda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.

19. Fixplan Servis Noktası adı altında faaliyet gösteren TR90 ile başlayan kod numaralı bağımsız işletmeler, müşteri cihazlarını teslim aldığı taktirde tüm sorumluluğun kendisine ait olduğunu, Fixplan’ın sorumluluğunda olmadığını peşinen kabul ve beyan eder.

20. Müşteri, işbu servis formunun üçüncü kişilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taşımağını kabul ve beyan eder.