- Fiyat Listesi
- HizmetlerBilgi Bankası ve Haberler
- İletişimAdres
Mustafa Kemal, Mahall Ankara,
Dumlupınar Blv. No:274 D:B-Blok, No 83,
06530 Çankaya/Ankara0 (312) 400 04 44
AdresVentus Tower 6/231,
Şht. Polis Fethi Sekin Cd,
35530 Bayraklı/İzmir0 (232) 700 06 00
434 686 616 | AnkaraYurtiçi Kargo
714 693 930 | İzmirYurtiçi Kargo
Tüm Türkiye’den ücretsiz kargo.
Ortalama işlem süresi 1 gündür.
Fixplan® Türkiye
Gizlilik veGaranti Koşulları
Kişisel verilerin korunması kanunu gereğince yapılan bilgilendirmeyi ve garanti koşullarını lütfen okuyunuz.

İşbu Bilgi Gizliliği ve Sistem Güvenliği Taahhütnamesi https://fixplan.com.tr/ adresi ve bu adresin tüm alt bölümlerinde geçerlidir.
Kredi Kartı Güvenliği
Kredi kartınızın güvenliği SSL şifreleme teknolojisiyle sağlanmaktadır. Kredi kartı bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın en alt kısmında bir kilit simgesi göreceksiniz. Bu simge 128 Bit SSL Sertifikasını temsil etmektedir. Ayrıca ödeme yapılırken kredi kartı bilgilerinizi girdiğiniz sayfalarda internet adres bölümü http den https ye dönüşecektir. SSL teknolojisi ile, ödeme süreci başladığında siteden bağımsız olarak, kullanıcı bilgisayarı ile banka arasında doğrudan şifreli bir iletişim kurulmakta ve tarayıcınız vasıtası ile gönderdiğiniz hiçbir bilgi https://fixplan.com.tr/ çalışanları ya da üçüncü şahıslar tarafından görülmemektedir. Sitemizde Güvenli Ödeme olarak görünen ikonu tıkladığınızda güvenlik sertifikamızla ilgili kayıtlara ulaşabilirsiniz.
Veri Güvenliği
https://fixplan.com.tr/ üzerinden siparişiniz esnasında girmiş olduğunuz kişisel bilgileriniz sizin onayınız dışında ya da yasal bir yükümlülük altında bulunmadığımız sürece herhangi bir üçüncü şahıs, kurum veya kuruluş ile paylaşılmayacaktır. Bu bilgiler Şirketimiz; tabi olduğu düzenleyici kurumlar ve/veya yasama, yürütme organ ve mercileri kapsamında bu bilgileri yalnızca resmi olarak talep edildiği takdirde gerekli yetkiler çerçevesinde paylaşacaktır.
Yukarıdaki maddeye ek olarak, kişisel bilgileriniz ilginizi çekebilecek ürünlerin tanıtımı, firmamızla ilgili duyuru, yenilik veya haberlerin e-posta veya cep telefonunuza yollanması suretiyle sadece tarafımızdan olmak üzere pazarlama amaçlı kullanılabilecektir.
Üye olurken verdiğiniz tüm bilgiler ürün veritabanının korunduğu sistemle korunmaktadır. www.fixplan.com.tr, kullanıcılardan derlediği kişisel ve hassas bilgileri yasal gereklilikler dışında, kullanıcı onayı olmaksızın hiçbir nedenle açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla veya kurumlarla paylaşmamayı ve kötüye kullanmamayı taahhüt eder. İstediğiniz zaman üyelikten çıkabilirsiniz. Üyelikten ayrılmanız durumunda tüm bilgileriniz silinir ve isteğiniz dışında kullanılmaz.
Kullanıcı Güvenliği ve Gizliliği
Kullanıcıların siteye girişlerinin zahmetsizce tanınması ve veri güvenliğinin daha hızlı onaylanabilmesi için kullanıcıların web tarayıcılarına “cookie” adi verilen veriler gönderilir. Kullanıcı isterse bu cookieleri silebilir veya kullanmayabilir. Cookienin amacı sizin o siteyi yeniden ziyaret ettiğinizi web sunucuya bildirmektir. Size özel bir tanımlama bilgisi olup, başka herhangi bir bilgi tutmamakta ve sadece kaydedilen sunucudan okunabilmektedir.
Veri Kullanımı
https://fixplan.com.tr/ üye olurken girdiğiniz genel kullanıcı bilgilerini (ad-soyad, e-mail, adres, telefon gibi) yalnızca, sitenin verdiği hizmetleri daha etkin kılmak için kullanır veya iş ortaklarıyla paylaşır. Bu hizmetler; fiyat indirimleri ve kampanyalardan kullanıcıları haberdar etmek, anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarıyla siparişlerinizin ulaştırılması, satın aldığınız ürün veya hizmetlerin faturalanması gibi.
Kullanıcının Dikkat Etmesi Gereken Hususlar
Sitenin aldığı tüm güvenlik önlemlerinin yanı sıra kullanıcının da bazı güvenlik tedbirlerini alması önemlidir. Tarayıcınızın güvenlik ayarlarının en üst seviyede ve güncel olması, gerekli antivirüs vb. yazılımların yüklenmesi, şifrelerinizi ya da önemli kişisel bilgilerinizi bilgisayarınızda yazılı olarak bulundurmamanız.
6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU GEREĞİNCE BİLGİLENDİRME
a. Veri sorumlusunun ve varsa temsilcisinin kimliği;
Bu bilgilendirme, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) kapsamında, Veri Sorumlusu sıfatıyla, “NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti.’nin, iş ortaklarına, hissedarlarına, müşterilerine, iletişimde bulunduğu gerçek ya da tüzel kişilere aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmek üzere yapılmaktadır.
b. Kişisel verilerin hangi amaçla işleneceği;
Kisisel verileriniz, Şirketimiz tarafından verilen hizmet, ürün ya da ticari faaliyete bagli olarak degiskenlik gösterebilmekle; otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle, ofisler, subeler, bayiler, çagri merkezi, internet sitesi, sosyal medya mecralari, mobil uygulamalar ve benzeri vasitalarla sözlü, yazili ya da elektronik olarak toplanabilecektir. Sirketimizin ürün ve hizmetlerinden yararlandiginiz müddetçe olusturularak ve güncellenerek kisisel verileriniz islenebilecektir.
Ayrica, Sirket hizmetlerini kullanmak niyetiyle çagri merkezimizi veya internet sayfamizi kullandiginizda, Sirketimizi veya internet sitemizi ziyaret ettiginizde, Sirketimizin düzenledigi egitim, seminer veya organizasyonlara katildiginizda kisisel verileriniz islenebilecektir.
Toplanan kisisel verileriniz, Sirketimiz tarafindan sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandirmak için gerekli çalismalarin is birimlerimiz tarafindan yapilmasi, Sirketimiz tarafindan sunulan ürün ve hizmetlerin sizlerin begeni, kullanim aliskanliklari ve ihtiyaçlarina göre özellestirilerek sizlere önerilmesi, Sirketimizin ve Sirketimizle is iliskisi içerisinde olan kisilerin hukuki ve ticari güvenliginin temini (Sirketimiz tarafindan yürütülen iletisime yönelik idari operasyonlar, Sirkete ait lokasyonlarin fiziksel güvenligini ve denetimini saglamak, is ortagi/müsteri/tedarikçi (yetkili veya çalisanlari) degerlendirme süreçleri, hukuki uyum süreci, mali isler v.b.), Sirketimizin ticari ve is stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanmasi ve Sirketimizin insan kaynaklari politikalarinin yürütülmesinin temini amaçlariyla KVK Kanunu’nun 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kisisel veri isleme sartlari ve amaçlari dahilinde islenecektir.
c. İşlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceği,
Toplanan kisisel verileriniz; şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması, şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi, şirketimizin ve şirketimizle iş iliskisi içerisinde olan kişilerin hukuki ve ticari güvenliğinin temini (şirketimiz tarafından yürütülen iletişime yönelik idari operasyonlar, şirkete ait lokasyonların fiziksel güvenliğini ve denetimini saglamak, is ortağı/müşteri/tedarikçi (yetkili veya çalışanları) değerlendirme süreçleri, hukuki uyum süreci, mali isler v.b.), şirketimizin ticari ve is stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması ile şirketimizin insan kaynakları politikalarının yürütülmesinin temini amaçlarıyla iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize, hissedarlarımıza, kanunen yetkili kamu kurumları ve özel kisilere, KVK Kanunu’nun 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kisisel veri isleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.
ç. Kişisel veri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi,
Kişisel verileriniz, her türlü sözlü, yazılı ya da elektronik ortamda, yukarıda yer verilen amaçlar doğrultusunda Şirketçe sunduğumuz ürün ve hizmetlerin belirlenen yasal çerçevede sunulabilmesi ve bu kapsamda Şirketimizin sözleşme ve yasadan doğan mesuliyetlerini eksiksiz ve doğru bir şekilde yerine getirebilmesi gayesi ile edinilir. Bu hukuki sebeple toplanan kişisel verileriniz KVK Kanunu’nun 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında bu metnin (1) ve (2) numaralı maddelerinde belirtilen amaçlarla da işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.
d. Veri Sahibinin Hakları,
KVKK kapsamında, kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz:
– Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
– Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
– Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
– Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
– Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
– Kişisel verinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde, verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
– Talebinizce düzeltilen ya da silinen bilgilerinizin, eğer aktarılmış ise kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
– İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
– Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ve kullanmak istediğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızla birlikte yazılı talebinizi “Mustafa Kemal Mahallesi, Dumlupınar Bulvarı, Mahall Ankara D2/14 Çankaya Ankara” adresine ıslak imzalı olarak veya info@fixplan.com.tr kayıtlı elektronik posta adresimize güvenli elektronik imza ile imzalanmış olarak gönderebilirsiniz.
Kişisel veri sahibi olarak sahip olduğunuz ve yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için yapacağınız ve kullanmayı talep ettiğiniz hakka ilişkin açıklamalarınızı içeren başvuruda; talep ettiğiniz hususun açık ve anlaşılır olması, talep ettiğiniz konunun şahsınız ile ilgili olması veya başkası adına hareket ediyor iseniz bu konuda özel olarak yetkili olmanız ve yetkinizi belgelendirilmesi, başvurunun kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliğinizi tevsik edici belgelerin eklenmesi gerekmektedir.
Bu kapsamda yapacağınız başvurular mümkün olan en kısa zaman diliminde ve en çok 30 gün içerisinde sonuçlandırılacaktır. Söz konusu başvurular şu an için ücretsizdir. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulca belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.
YASAL UYARI
Bu sitede yayınlanan her türlü ses, görüntü, yazı içeren bilgi ve belge, ticari marka ve her tür fikri mülkiyet hakkı, ilgili markalara aittir, yalnızca sahipleri tarafından ve sahiplerinin izni ile kullanılmaktadır ve telif hakları kapsamındadır. Bunlar herhangi bir şekilde izinsiz kopyalanamaz, üzerlerinde değişiklik yapılamaz, kiralanamaz, ödünç verilemez, iletilemez ve yayınlanamaz. Bu siteden alınan her türlü ses, görüntü, yazı içeren hiçbir bilgi ve belge satılamaz veya herhangi bir kâr amacıyla dağıtılamaz. Başka kurum yada kuruluşlarca dökümanlarında yayınlanamaz.
Bu internet sitesindeki bilgilerde, ürünlerin fiyat ve teknik bilgilerinde yanlışlıklar, yazım hataları veya güncelleme hataları bulunabilir. Firmamız için bağlayıcı değildir. Bu internet sitesinde yer alan bilgiler her zaman önceden bildirmeksizin değiştirilebilir.
Firmamız, bu internet sitesinden ulaşabileceğiniz hiçbir internet sitesi hakkında hiçbir garanti ve/veya görüş sunmamaktadır. Bu internet siteleri sadece kolaylık olması amacıyla belirtilmiştir ve burada belirtilmeleri kurumumuzun bu internet sitesindeki içeriği ya da bunların kullanımını önerdiği ya da bunlarla ilgili herhangi bir sorumluluk kabul ettiği anlamına gelmez. Buna ek olarak, kullanım için seçtiğiniz her şeyin virüs, solucan ve diğer zararlı nitelikteki öğeler içermemesini sağlamak için gerekli önlemleri almak size bağlıdır.
Gönderilecek herhangi bir bilgi, öneri, fikir ya da diğer iletilerin gizli olmadığı ve herhangi bir kimsenin mülkiyetinde olmadığı kabul edilecektir. Herhangi bir bilgi ya da malzeme göndererek kurumumuza bu malzeme ve bilgileri kullanma, üretme, sergileme, gerçekleştirme, değiştirme, aktarma ve dağıtma hakkını kısıtlamasız ve geri alınamaz bir şekilde vermiş oluyorsunuz ve kurumumuzun herhangi bir amaçla bize göndereceğiniz fikirleri, kavramları, bilgileri ve teknikleri kullanmakta serbest olduğunu kabul etmiş oluyorsunuz.
Siteye giriş yapan kullanıcımız, işbu “Yasal Uyarı”yı okuyup aynen kabul etmiştir.
FIXPLAN | TEKNİK SERVİS ONARIM HÜKÜM VE ŞARTLARI
1. İşbu sözleşme Fixplan (NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti.) ile Müşteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmiştir.
2. Müşteri, Fixplan’a teslim ettiği ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak iş ve işlemler hakkında tüm yetkinin ve işleyişin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceğini, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu peşinen kabul ve beyan eder.
3. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müşteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirlediği hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müşteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müşteri ve ofiste hizmet almış tüm müşteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müşteri bu konuda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.
4. Müşteri, cihazı teslim ederken cihaza ilişkin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak forma girdiğini, cihazla birlikte SİM kart teslim etmemesi gerektiğini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıştırma vs.) ürünlerin zarar görebileceğini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceğini, fotoğraf/müzik/rehber gibi kişisel verilerinin silinebileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından değiştirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müşteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceğini peşinen kabul ve beyan eder.
6. Ahize-hoparlör işlemlerinde toz ve kirlenmeye bağlı ses seviyesinde yaşanan düşüşler, batarya ömrü ile ilgili problemler ve kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalar (telefonu düşürme, ekran-cam kırılması vs.) garanti dışıdır. Sıvı temasına maruz kalmış cihazların kalıcı bir şekilde tamiri mümkün olmadığından, tamir işlemi gerçekleşirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir işlemi başlamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müşteri harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini peşinen kabul ve beyan eder.
7. Müşteri, Fixplan’ın onarımını yapacağı her ürünün fotoğrafının çekildiğini bildiğini, darbe itirazı olması durumunun değerlendirilmesinde öncelikle bu fotoğrafların referans alınacağını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacağını kabul eder.
8. Müşteri işbu form üzerinde bilgisini vermediği veya ürün kabul aşamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduğunu kabul ve beyan eder.
9. Müşteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dışında kalabileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını peşinen kabul ve beyan eder. Fixplan garanti kapsamında olan cihazlar için yetkili servisler ile işbirliği yapabilir.
10. Müşteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından işlem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceğini, bunun teknik olarak da mümkün olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.
11. Müşteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve değerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekleştirilemeyeceğini bildiğini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peşinen onay verdiğini kabul ve beyan eder.
12. Müşteri, cihaz kapalı ve çalışmaz durumda teslim alınan işlemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak sağlanamadığı için, tamiri gerçekleşen parça dışındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadığını kabul ve beyan eder.
13. Müşteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekleştirilerek ürünü teslim alması gerektiğine ilişkin bilginin kendisine verildiği tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiğini, teslim atmadığı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.
14. Müşteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdiği ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulaştırılmasını talep ettiği cihazların taşıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluğu olmadığını kabul ve beyan eder.
15. Müşteri, Fixplan’ın Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı Ücretsiz Kargo hizmetinden faydalanarak gönderdiği cihazlarda, arızanın giderilmesi mümkün olmadığı durumlarda ve/veya onarım ücreti kabul edilmediği taktirde harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini, ayrıca iade kargo bedelinin kendisine yansıtılacağını kabul ve beyan eder.
16. Müşteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 iş günü olduğunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceğine dair bilgilendirildiğini, tamiri gerçekleştirilemeyen cihazların iadesinin yapılacağını kabul ve beyan eder.
17. Onarım için Fixplan’a teslim ettiğiniz cihazların parçalarının değişimi halinde ilgili cihazların değişen parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine işbu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.
18. Müşteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebileceği ve bu sebeple arızanın ilerleyebileceği konusunda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.
19. Fixplan Servis Noktası adı altında faaliyet gösteren TR90 ile başlayan kod numaralı bağımsız işletmeler, müşteri cihazlarını teslim aldığı taktirde tüm sorumluluğun kendisine ait olduğunu, Fixplan’ın sorumluluğunda olmadığını peşinen kabul ve beyan eder.
20. Fixplan Platinum Koruma Paketi ek ücrete tabi olarak satılmaktadır ve satın alındığı taktirde yukarıda belirtilen tüm hüküm ve koşullar geçerli olacak şekilde verilen garanti süreleri uzatılır. Platinum Koruma Paketi ile Orijinal parçaların garanti süresi 24 ay – Yan sanayi parçaların 12 ay – Batarya değişimleri 12 ay – Anakart Onarımları 6 ay garantili olacaktır.
21. Fixplan Platinum Koruma Paketi ile işlem tarihinden itibaren 1 yıl geçerli olacak şekilde, müşteri talep ettiği taktirde Fixplan şubelerine giderek 2 defa ücretsiz filtre temizliği yaptırabilmektedir.
22. Fixplan Platinum Koruma Paketi ile işlem tarihinden itibaren 6 ay süresince geçerli olacak ve aynı IMEI numarasına sahip cihaza yapılacak servis işlemlerinde Fixplan servis fiyatları üzerinden %20 indirimli olarak işlem yapılacaktır.
20. Müşteri, işbu servis formunun üçüncü kişilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taşımağını kabul ve beyan eder.
İşlemler süresince sizi şu konular hakkında arayıp bilgilendirebilir ve onay isteyebiliriz;
Arıza tespiti yapıldıktan sonra fiyat onayı
Yeni bir arıza daha tespit edilmesi
Arızanın giderilmesi ve cihazın hazır olması veya arızanın giderilememesi ve cihazın iade alınması
Bu üç konu dışında, süreç hakkında detaylı bilgi verilmesi mümkün olmayabilir; çünkü anakart işlemlerinde arıza tespiti 10 gün, onarım süreci onay alındıktan sonra 5 gün kadar sürebilmektedir. Türkiye’de anakart tamir işlemlerine, belgesi ile garanti veren başka bir firma bilmiyoruz.
Anakart Onarım Süreci, Garanti Koşulları Hüküm ve Şartları
Müşteri, Fixplan’a teslim ettiği ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak iş ve işlemler hakkında tüm yetkinin ve işleyişin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceğini, arıza durumunu belirtmiş ve göstermiş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, anakart işlemleri sırasında telefondaki verilerin silinebileceğini, ayrıca iCloud (Apple ID) bilgilerini bilmiyorsa, telefonun testlerinin yapılamayacağını bildiğini kabul ve beyan eder.
Müşteri, anakart arızası ile gelen her cihazın onarılamayacağını bildiğini, belirtilen ve tespit edilen arızaların dışında, sonrasında farklı arızalarında çıkabileceğini bildiğini peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri anakart arızalarında sorunu tespit etmenin 15 (onbeş) gün, onarımın ise tespit sürecinden sonra ve farklı bir arıza daha çıkmadığı taktirde 10 (on) gün kadar sürebileceğini bildiğini peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, belirlenen ve onarılan arızadan sonraki test sürecinde yeni arızalar tespit edilebileceğini, bu arızaların onarımının mümkün olamayabileceğini ve çıkan her ek arıza için ek süre ve ek ücret gerekebileceğini bildiğini peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, telefonunu Apple veya iTunes logosu görünür şekilde getirmiş ancak cihaz açılmıyor ise, yapılacak onarım işlemleri sırasında görüntünün tamamen gidebileceğini ve cihazın tekrar açılamayabileceğini peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, sıvı teması görmüş cihazlarda onarımı gerçekleştirilmiş olsa dahi garanti verilemeyeceğini ve nedenlerini bildiğini peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, anakart arızası ve onarımı süresince, Fixplan tarafından sadece fiyat onayı, ek bir arıza belirlenmesi durumunda veya cihazın onarımı mümkün olmadığı taktirde iade alınması için aranacağını bildiğini, bunların dışında süreç hakkında ek bir bilgilendirme için aranmayacağını bildiğini peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, sıvı temasına maruz kalmış cihazlar haricinde, tamiri gerçekleştirilen anakart arızasının Fixplan tarafından 3 (üç) ay garantisi olduğunu, farklı bir arıza çıkması durumunda Fixplan’ın sorumluluğunda olmadığını peşinen kabul ve beyan eder.
Müşteri, tespit süresince birçok arıza çıkıp fiyat onayı alınsa dahi, çıkabilecek ek arızalar sonucu işlemin iptal edilebileceğini bildiğini peşinen kabul ve beyan eder.
Bizi Arayın
(312) 400 0 444
Bize Yazın
servis@fixplan.com.tr
Fixplan Merkez
Mahall Ankara B-Blok No:83
Referanslar
Fixplan bir milyonu aşkın üye ve çalışanı bulunan Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarına sözleşmeli olarak hizmet sunmaktadır. Siz işinize odaklanın, Fixplan iletişim sorunlarınızın çözümünü en hızlı ve kolay şekilde sağlasın.








Yerinde Tamir Araçları
Volkswagen yerinde tamir araçlarımız özel olarak tasarlanmıştır. Akıllı telefonlarınızı profesyonel olarak onarmak için özel donanıma sahip olan araçlarımız ve teknik ekibimiz dilediğiniz adrese geliyor, işleminizi 30 dakikada bitiriyoruz.
Sadece
175₺
Fiyat farkıyla

Fixplan
Teknik Servis.
Türkiye’nin en başarılı teknik servis firması olarak Xiaomi telefonlar için ekran değişimi, pil değişimi, kamera arızaları gibi sorunları ile ortalama 30 dakika içinde, dilediğiniz yerde onarıyoruz.
Xiaomi telefon modelleri için ekran değişimi yapılmaktadır.
Orijinal ekranlar 1 yıl, Fixplan ekranları 6 ay garanti kapsamındadır.
Ekranlarda, kırılma dışında çeşitli hata ve arızalar meydana gelebilir. OLED ekranın açısına bakarsanız, renk ve renk tonlarında küçük değişiklikler görebilirsiniz. Bu, OLED’in bir özelliğidir ve normal davranıştır. Uzun süreli kullanımda, OLED ekranlar hafif görsel değişiklikler gösterebilir.
Yüksek kontrastlı bir görüntünün çok uzun süre ve sürekli olarak görüntülenmesi, ekranda “görüntü kalıcılığı” veya “yanma” gibi sebeplere yol açabilir. OLED “yanma” sebeplerinin etkilerini azaltmak için ve sektörde en iyi olmak için Super Retina ekran tasarlandı.
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Xiaomi telefon modelleri için batarya değişimi yapılmaktadır ve 6 ay garantilidir.
Apple lityum iyon piller şarj döngülerinde çalışır. Örneğin, pilinizin kapasitesinin % 75’ini bitirdikten sonra şarja takıp tamamen şarj ettiniz, ertesi gün % 25 kullandığınızda toplamda %100’e ulaşır ve bir şarj döngüsü sağlanmış olur.
Tüm bataryaların kapasitesi belli bir şarj döngüsünden sonra azalır. Kapasitesi düşen piller aynı zamanda cihazınızın yavaşlamasına neden olur.
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Xiaomi telefon modelleri için mikrofon, ahize ve kulaklık ile ilgili arızaların onarımı yapılmaktadır.
İç kulaklık, ahize ve mikrofon kaynaklı problemler Fixplan tarafından ortalama 30 dakika içinde onarılır ve 1 yıl garanti verilir.
Eğer telefonla konuşurken ses gelmiyor, az geliyor, uğultulu veya cızırtılı geliyorsa iç kulaklığı değiştirmeniz gereklidir. Aynı sorunları telefonla konuşurken karşı taraf belirtiyorsa mikrofon değişimi yapılmalıdır.
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Xiaomi telefon modelleri için şarj soketi ile ilgili arızaların onarımı yapılmaktadır.
Şarj soketi arızası tamirleri Fixplan tarafından ortalama 30 dakika içinde yapılır ve 1 yıl garanti verilir. Telefonunuz şarj olmuyorsa , kabloyu taktığınızda tam oturmuyor ve bazen şarj olmuyorsa, ya da telefonunuzu kapattığınızda kendi kendine geri açılıyorsa şarj soketini değiştirmelisiniz.
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Xiaomi telefon modelleri için ön kamera, arka kamera ve kamera camı ile ilgili arızaların onarımı yapılmaktadır.
Ön kamera veya arka kamera tamir ve değişimleri Fixplan tarafından ortalama 30 dakika içinde ve 1 yıl garanti verilir.
Eğer telefonunuzun kamerası kırılmış, donuyor, siyah ekran çıkıyor veya kalitesiz fotoğraf çekiyorsa kameranın değişmesi gerekli olabilir.
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Xiaomi telefon modelleri için fiziksel tuşlar ile ilgili arızaların onarımı yapılmaktadır.
Telefonunuzun parmak izi, ana ekran, açma kapama ve ses açma/kapama tuşu arızaları Fixplan tarafından ortalama 30 dakika içinde 1 yıl garanti verilir.
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Xiaomi telefon modelleri ile ilgili tüm arızalar Fixplan tarafından profesyonel olarak onarılır ve tüm işlemlere garanti verilir.
Kasa Değişimi
WiFi / Şebeke Arızaları
Işık Sensörü Arızaları
Titreşim Arızaları
Fixplan Premium Xiaomi Teknik Servis
Kurumlar içinFixplan
Kurumsal anlaşma ile avantajlı fiyatlardan faydalanabilirsiniz.
Öğrenciler için
Fixplan
Tüm öğrenciler Fixplan hizmetlerinden indirimli olarak yararlanmaktadır.
Güncel öğrenci kartı gereklidir.