iPhone ve Samsung Kargo Tamir

Apple Kimliğinizin
Parolasını Unuttuysanız

Apple kimliğinizin veya iCloud şifrenizi unuttuysanız aşağıdaki adımları takip ederek şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.

Bu sayfada yer alan bilgiler Apple® Resmi sitesinden, müşterilerimize yardımcı olmak amacıyla alınmıştır. Apple resmi sitesinden daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Şirketimizin Apple ile herhangi bir bağlantısı yoktur.


iPhone ve Samsung Kargo Tamir

E-posta, parola ve güvenlik soruları

Parolanızı Sıfırlama

1. Apple Kimliği hesap sayfanıza gidin ve "Apple Kimliğinizi veya parolanızı mı unuttunuz?" bağlantısını tıklayın. Telefon numaranızı onaylamanız istenirse bunun yerine iki faktörlü kimlik doğrulama adımlarını kullanın.

2. Apple Kimliğinizi Girin. Apple Kimliğinizi mi unuttunuz?

3. Parolanızı sıfırlama seçeneğini belirleyin ve Devam'ı seçin.

4. Parolanızı nasıl sıfırlayacağınızı seçin:

  • Güvenlik sorularınızı yanıtlamak için "Güvenlik sorularını cevaplayın" seçeneğini belirleyin ve diğer adımları izleyin.

apple şifre unuttum, icloud sıfırlama

Parolanızı sıfırladıktan sonra yeni parolanızla tekrar giriş yapmanız istenir. Aygıtlarınızın Ayarlar bölümünde parolanızı güncellemeniz de gerekebilir.

Apple iCloud Şifre Sıfırlama

İki faktörlü kimlik doğrulama

Apple Kimliğiniz için iki faktörlü kimlik doğrulama özelliğini açtıysanız parolası etkinleştirilmiş güvenilir bir iPhone, iPad, iPod touch veya Mac kullanarak parolanızı sıfırlayabilirsiniz. Hiçbir aygıtınıza erişemiyor musunuz?

iPhone veya iPad üzerinden

1. Aygıtınızda iOS 10 veya sonraki bir sürümünün yüklü olduğundan emin olun.

2. Ayarlar'a gidin.

3. [Adınız] > Parola ve Güvenlik > Parolayı Değiştir'e dokunun, ardından parolanızı güncellemek için ekrandaki adımları izleyin. iOS 10.2 veya önceki bir sürümünde iCloud > [adınız] > Parola ve Güvenlik > Parolayı Değiştir'e dokunun, ardından ekrandaki adımları izleyin.

apple icloud şifre sıfırlama

Önceki adımla ilgili yardıma mı ihtiyacınız var? iCloud'a giriş yapmamış olabilirsiniz. Ayarlar'ı açıp "[Aygıtınıza] giriş yapın" > "Apple kimliğiniz yok mu veya unuttunuz mu?" seçeneğine dokunun ve ekrandaki adımları izleyin. iOS 10.2 veya önceki bir sürümünde iCloud > "Apple Kimliğini veya Parolayı mı Unuttunuz?" seçeneğine dokunun, ardından ekrandaki adımları izleyin.

Mac bilgisayar üzerinden

1. Apple menüsü > Sistem Tercihleri'ne gidin ve iCloud'u tıklayın.

2. Hesap Ayrıntıları'nı seçin. 

3. Apple Kimliği parolanızı girmeniz istenirse "Apple kimliğini veya parolayı mı unuttunuz?" bağlantısını tıklayın ve ekrandaki yönergeleri izleyin. Aşağıdaki son adımları atlayabilirsiniz.

4. Güvenlik > Parolayı Sıfırla'yı tıklayın. Apple Kimliği parolanızı sıfırlayabilmeniz için, Mac'inizin kilidini açmak üzere kullandığınız parolayı girmeniz gerekir.

Bu adımlarla ilgili yardıma mı ihtiyacınız var? iCloud'a giriş yapmamış olabilirsiniz. Apple menüsü > Sistem Tercihleri'ne gidin ve iCloud'u tıklayın. "Apple kimliğini veya parolayı mı unuttunuz?" bağlantısını tıklayın ve ekrandaki adımları izleyin.

Hiçbir aygıta erişiminiz yoksa

Bir arkadaşınızın veya aile üyenizin iPhone, iPad ya da iPod touch'ını ödünç alın ve aşağıdaki adımları izleyin:

1. iPhone'umu Bul uygulamasını açın.

2. Bir Giriş Yap ekranı görünür. Burada Apple Kimliği alanının boş olduğundan emin olun. Başka birisinin kullanıcı adını görürseniz silin.

3. Apple Kimliğini/Parolayı Unuttum bağlantısına dokunun ve ekrandaki adımları izleyin.

Giriş Yap ekranını görmüyor musunuz? Çıkış Yap'a dokunun. Çıkış yaptıktan sonra Apple Kimliği alanının boş olduğundan emin olun. Ardından Apple Kimliğini/Parolayı Unuttum bağlantısına dokunun ve ekrandaki adımları izleyin.

Bu adımlar parolanızı değiştirmenize yardımcı olmadıysa Apple Destek bölümüne ulaşın.

* Bu sayfada yer alan bilgiler https://support.apple.com adresinden, yardımcı olmak amacıyla alınmıştır.

Fixplan Profesyonel Telefon Teknisyeni

Profesyoneller Fark Yaratır

Profesyonel Teknisyenler

Teknisyen adayları öncelikle özgeçmişlerini Fixplan ile paylaşır ve uygun olan adaylar yüz yüze görüşmeye davet edilir. Adaylar hakkında detaylı bilgi ve adli sicil kaydı alındıktan sonra bir kısım teknisyen adayı 2.ci görüşmeye çağırılır. 

2.ci görüşmede hem İngiltere’de bulunan hem de Türkiye’deki mevcut teknik ekibimiz tarafından çeşitli test sürecinden geçirilir. Bu süreci başarıyla geçen adaylar, staj sürecine başlar. 

2 haftalık teknik bilgi ve iletişim becerileri üzerine eğitim, ardından 4 hafta mevcut teknisyenlerimizin yanında staj yaparlar. Sonrasında değerli müşterilerimize Fixplan markası altında, teknisyen olarak hizmet vermeye başlarlar.

Fixplan Ekibimiz Hakkında >

Hizmet verdiğimiz modeller ve servis fiyatları.

Yerinde Tamir Ankara

Yerinde Tamir Nedir?

Volkswagen Transporter marka araçlarımızın içinde bulunan profesyonel teknik servis donanım ve ekipmanları ile dilediğiniz adrese geliyoruz ve Apple iPhone ve Samsung telefonlarınızı araçlarımızın içerisinde, ortalama 30 dakikada tamir ediyoruz. Telefon teknik servisi aramıyor ve zaman kaybetmiyorsunuz. Tüm teknik servis işlemlerine 1 Yıl Garanti, 12 Ay Taksit imkanı sunuyoruz.

Yerinde tamir araçlarımız hakkında >

Kargo ile iPhone Teknik Servis

Kargo Tamir Nedir?

Türkiye'nin her yerinden ücretsiz kargo hizmeti ile telefonunuzu teknik servis merkezimize gönderebilirsiniz. Ortalama 3 iş günü içerisinde telefonunuzun tamiri gerçekleştirilip adresinize gönderilir ve tüm teknik servis işlemlerine 1 Yıl Garanti, 12 Ay Taksit imkanı verilir.

Kargo tamir hakkında detaylı bilgi >

Fixplan iPhone ve Samsung Telefon Tamir

Hangi Arızaları Yapıyoruz?

Kırık, Çatlak, Bozuk Ekran Değişimi
Batarya, Pil Değişimi
Şarj Soketi Arızaları
Mikrofon ve Ahize Arızaları
Home Button Arızaları
Açma/Kapama ve Ses Tuşu Arızaları
Arka Kamera ve Ön Kamera Arızaları
Kasa Değişimi
Wifi / Bağlantı Arızaları
Işık Sensörü Arızaları
Titreşim Arızaları
Anakart & Entegre Arızaları

Tamirler hakkında detaylı bilgi >

1. Fixplan sitede bulunan fiyatları değiştirme hakkına sahiptir. Tamir programı randevu sırasına göre yapılmakta ve Fixplan tamir için verilen gün ve saati değiştirebilir.

2. Yerinde Tamir hizmeti şu an sadece Ankara için geçerlidir. Ortalama servis süresi 30 dakikadır. Aksi durumlarda müşterilere bilgi verilir.

3. Kargo ile garanti kapsamı dışında yapılan tamirler ortamala 3 iş günü, en geç 20 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
 
4.  Müşteri, fixplan.com.tr üzerinden randevu/sipariş oluşturmuş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu kabul eder.

5. Fixplan ile Apple ve Samsung arasında bir bağlantı yoktur, Fixplan bir yetkili servis değildir.

6. Garanti koşulları, Teknik Servis onarım hüküm ve şartları ile ilgili detaylı bilgi.

Garanti Koşulları

Fixplan Türkiye Hizmet Garantisi

Fixplan Türkiye, tanımlanmış hizmetleri dahilinde %100 memnuniyet garantisi sunmaktadır.

Fixplan Türkiye hizmetlerinden isterseniz iyzico güvencesi altında kredi kartı ile online ödeme veya kredi kartı ile kapıda ödemeyi tercih ederek faydalanabilirsiniz.

Satın alınan hizmet kapsamında taahhüt ettiğimiz çözümü sunamamamız durumunda, aldığımız ücretin ilgili kısmı ya da tamamı hiçbir kesinti yapılmadan, ödeme tipinize bağlı olarak kredi kartınıza iade edilecektir. Ödemeniz sırasında bankaların tahsil etmiş olabileceği olası işlem ücretleri Fixplan Türkiye tarafından yapılacak iadeye dahil değildir.

İhtiyacınızı belirterek talep etmiş olduğunuz servis hizmeti kapsamında, tamir araçlarımızın içinde yapılan çalışma sırasında, ihtiyacın bu hizmetle karşılanamayacağının anlaşılması durumunda, teknik ekibimiz sizi ihtiyacınız olan hizmetler ve bunların maliyetleri konusunda bilgilendirecektir.

Ekibimiz tamir araçlarımızda yaptığı çalışma sonrasında dijital ortamda ya da basılı servis formu üzerinde imzalı onayınızı alarak çalışmayı sonlandıracaktır. Sonrasında dijital ortamda garanti formumuzu doldurduğunuz takdirde aldığınız hizmet için Fixplan Türkiye size yine dijital ortamda bir yıl geçerliliği olan bir mail formu gönderecektir. İmzalı onayınız bulunan sonuçlanmış hizmetlerimiz ile ilgili olası iptal ya da iade talepleriniz, ilgili kanun ve yönetmeliklerin belirlediği çerçevede ele alınacaktır.

İptal ve iade işlemleriniz için hafta içi saat 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0312 400 0 444 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

 

FIXPLAN | TEKNİK SERVİS ONARIM HÜKÜM VE ŞARTLARI

1. İşbu sözleme Fixplan (NKS Biliim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. ti.) ile Müteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmitir.

2. Müteri, Fixplan’a teslim ettii ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak ive ilemler hakkında tüm yetkinin ve ileyiin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceini peinen kabul ve beyan eder.

3. Müteri, cihazı teslim ederken cihaza ilikin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doru ve eksiksiz olarak forma girdiini, cihazla birlikte SM kart teslim etmemesi gerektiini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıtırma vs.) ürünlerin zarar görebileceini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceini, fotoraf/müzik/rehber gibi kiisel verilerinin silinebileceini bildiini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadıını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4. Müteri, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiolsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiinden hiçbir balayıcılıı olmadıını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doru olduunu peinen kabul ve beyan eder.

5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından deitirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceini peinen kabul ve beyan eder.

6. Ahize-hoparlör ilemlerinde toz ve kirlenmeye balı ses seviyesinde yaanan düler ve batarya ömrü ile ilgili problemler garanti dııdır. Sıvı temasına maruz kalmıcihazların kalıcı bir ekilde tamiri mümkün olmadıından, tamir ilemi gerçekleirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir ilemi balamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müteri harcanan zaman ve emein bedeli olarak 65içilik ücreti tahsil edileceini peinen kabul ve beyan eder.

7. Müteri, Fixplan’ın onarımını yapacaı her ürünün fotorafının çekildiini bildiini, darbe itirazı olması durumunun deerlendirilmesinde öncelikle bu fotorafların referans alınacaını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacaını kabul eder.

8. Müteri ibu form üzerinde bilgisini vermedii veya ürün kabul aamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduunu kabul ve beyan eder.

9. Müteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dıında kalabileceini bildiini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadıını peinen kabul ve beyan eder.

10. Müteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından ilem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceini, bunun teknik olarak da mümkün olmadıını bildiini kabul ve beyan eder.

11. Müteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve deerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekletirilemeyeceini bildiini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peinen onay verdiini kabul ve beyan eder.

12. Müteri, cihaz kapalı ve çalımaz durumda teslim alınan ilemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak salanamadıı için, tamiri gerçekleen parça dıındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadıını kabul ve beyan eder.

13. Müteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekletirilerek ürünü teslim alması gerektiine ilikin bilginin kendisine verildii tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiini, teslim atmadıı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadıını bildiini kabul ve beyan eder.

14. Müteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdii ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulatırılmasını talep ettii cihazların taıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluu olmadıını kabul ve beyan eder.

15. Müteri, Fixplan’ın Yerinde Tamir hizmetinden faydalanarak giderilmesini talep ettii arızanın dıında bir arıza tespit edilmesi durumunda cihazı baka bir lokasyonda ya da Fixplan Merkez Ofisinde servis hizmeti verilmesinin gerekmesi halinde itiraz etmeyeceini, onarım kabul edilmedii taktirde harcanan zaman ve emein bedeli olarak 65içilik ücreti tahsil edileceini kabul ve beyan eder.

16. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirledii hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müteri ve ofiste hizmet almıtüm müteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müteri bu konuda bilgilendirildiini kabul ve beyan eder.

17. Müteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 igünü olduunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceine dair bilgilendirildiini, tamiri gerçekletirilemeyen cihazların iadesinin yapılacaını kabul ve beyan eder.

18. Onarım için Fixplan’a teslim ettiiniz cihazların parçalarının deiimi halinde ilgili cihazların deien parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Biliim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. ti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine ibu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.

19. Müteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebilecei ve bu sebeple arızanın ilerleyebilecei konusunda bilgilendirildiini kabul ve beyan eder.

20. Müteri, ibu servis formunun üçüncü kiilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taımaını kabul ve beyan eder.