Fixplan Yerinde Tamir Araçları

Yeni Nesil Teknik Servis

Fixplan Servis Noktası

EKİBİMİZ HAKKINDAFIXPLAN HAKINDA

Sıfır Sermaye
Hiçbir maddi yatırım yapmadan, risk almadan müşteri ve para kazanın.

Sıfır Çalışan
Teknik personel almadan, teknik bilgiye ihtiyaç olmadan servis sahibi olun.

Yüksek Müşteri Potansiyeli
Standart bir teknik servis hizmetine oranla 12 kat fazla müşteri kazanın.

Fixplan Yerinde Tamir Araçları

Fixplan Servis Noktası nedir?

Ülke genelinde servis noktası şeklinde hizmet sunarak, müşterilerinize Türkiye'nin en yüksek standartlarına sahip teknik servis hizmetini, hiç bir maddi yatırım yapmadan, teknik servis personeli almadan ve teknik bilgiye ihtiyacınız olmadan sunabilirsiniz.

En iyi yatırım fikirleri genellikle, kolay uygulanabilir ve en fazla kazandıran modellerdir. 

Telekomünikasyon sektöründe Fixplan Yeni Nesil Teknik Servis hizmetlerini müşterilerinize sunarak oldukça kazançlı bir işe sahip olabilirsiniz. Üstelik uygulama konusunda herhangi bir altyapıya ihtiyacınız olmadan.
 
Sektörde aynı kalitede hizmeti sunan farklı bir firma olmaması, hem Fixplan'ı bir adım öne çıkarmakta, hem de servis fiyatları konusunda hakimiyet kurmasına imkan vermektedir.  

Sizin için uygun olan 2 modelden birini seçebilir ve çalışmalarınızı bu yönde sürdürebilirsiniz.

Fixplan reklam konusunda sürekli olarak güncel kampanyaları ve projeleri hayata geçirmekte, servis noktalarına da sürekli olarak büyümekte olan bir müşteri kitlesi sunmaktadır.

Ayrıntılı bilgi için Bayi Satış Yetkililerimiz ile 0312 400 0 444 nolu numaradan irtibata geçebilirsiniz.

Fixplan Ne Gibi Destekler Vermektedir?

 Reklam Desteği
 Teknik Servis Desteği
 Müşteri Hizmetleri Desteği
 Pazarlama Desteği
 Yedek Parça Desteği
 Eğitim Desteği
 Personel Desteği
 Operasyon Desteği
 Hukuki Destek

| Deneyimli Ekip

Deneyimli ekibimiz profesyonel destek için her zaman yanınızda olacak.

| Marka Gücü ve Pazarlama

Fixplan'ın marka bilinirliği her geçen gün artmakta ve reklam, pazarlama konusunda çalışmaları devam etmektedir.

| Teknoloji

Telefon sektörünün en güçlü altyapısına ve profesyonel teknik servis hizmetlerine, sisteme dahil olduğunuz gün sahip olursunuz.

| İş Birlikleri

100.000'den fazla üyesi mevcut şirketler ve ihtiyacınız olan tüm altyapıyı sağlamak için güçlü iş odakları ile çözümler geliştiriyoruz.

Fixplan Servis Noktası açmanın bedeli nedir?

İki farklı modelden biri ile Fixplan Servis Noktası hizmetini sunabilirsiniz. Her modelin kendine özel şartları ve gereksinimleri bulunmaktadır.

Bu modellerden bir tanesi Servis Noktası, diğeri Franchise işletmesidir.

Servis Noktası tamamen ücretsiz olup, hiçbir çalışan, teknik ekipman ve sermaye gerektirmemektedir.

Franchise modelinde birçok etkene bağlı olarak şartlar değişmektedir.
* Franchise sistemi ile ilgili olarak Fixplan genel müdürlüğü ya da bayi satış yetkililerimiz ile irtibata geçerek konu hakkında daha kapsamlı bilgi talep edebilirsiniz.

Fixplan Servis Noktası nasıl olunur?

Fixplan Yetkili Servis Noktası olma süreci, ilk başvurudan itibaren ortalama 30 gün sürmektedir. Bu süre zarfında adayların mevcut sektörel bilgileri, mağaza konumlandırmaları ve birçok kriter üzerinde değerlendirmeler yapılır. Uygun görülen adaylar kısa bir staj ve eğitim sürecinden sonra sisteme dahil edilir.

1| Başvuru ve Öngörüşme 
Servis noktası için servis noktası başvurunuz alındıktan sonra Bayi Yetkililerimiz ile ön görüşme sağlanır..

2| Mağaza Deneyimi
Bayi satış yetkilisi mevcut mağazanızı ziyaret ederek çeşitli kontrollerde bulunur.

3| Sunum ve Değerlendirme
Satış yetkilileri tarafından sistemin işleyişi hakkında detaylı sunum ve değerlendirme süreci başlar.

4| Ön Protokol
Sisteme dahil olması uygun görülen adaylar ile ön protokol yapılır.

5| Eğitim
Müşterilere hizmet verebilmek adına dikkat edilmesi gereken husus ve genel kurallara dair eğitim verilir.

6| Açılış
Fixplan Yetkili Servis Noktası olarak hizmet vermeye başlanır.

Memnuniyet Garantisi.

Kendimize güveniyoruz! Bu nedenle eğer Fixplan sisteminde aradığınızı bulamaz ve sistemden çıkmak isterseniz sözleşmenizi derhal sonlandırıyoruz.

Servis Noktaları

Fixplan Servis Noktaları ve Standları

Servis Noktaları | Fixplan hakkında detaylı bilgi alabilir, özel indirimler ile teknik servis randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Tanıtım Standları | Özel avantajlar ile randevu oluşturabilirsiniz.

Mahall Ankara (1) | Servis Noktası

Mustafa Kemal Mah, Dumlupınar Blv. D2 Blok No:14
Çankaya/Ankara

Mahall Ankara (2) | Tanıtım Stand

Mustafa Kemal Mah, Dumlupınar Blv. B Blok 7/E 
Çankaya/Ankara

Kentpark AVM | Tanıtım Stand

Eskişehir Yolu 7.km No:164
Çankaya/Ankara

Tepe Prime | Tanıtım Stand

Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı No: 266
Çankaya/Ankara

1071 Dikmen Manzara | Tanıtım Stand

Keklik Pınarı Mah. Dikmen Caddesi, D Blok, No:1
Çankaya/Ankara

Gordion AVM | Servis Noktası

Koru Mahallesi, Ankaralılar Cd. 2/A
Çankaya/Ankara

Güvenlik Caddesi | Servis Noktası

Ayrancı Mahallesi, Güvenlik Cd. No:12
Çankaya/Ankara

Bahçelievler | Tanıtım Stand

Yukarı Bahçelievler Mahallesi, 7. Cadde
Çankaya/Ankara

Regnum Sky Tower | Tanıtım Stand

Regnum Sky Tower Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:57 Çankaya/Ankara

Yıldız Kule | Arabica Coffee House | Tanıtım Stand

Turan Güneş Bulvarı No:106
Çankaya/Ankara

Sinpaş Altın Oran | Tanıtım Stand

İlkbahar Mahallesi, Sinpaş Altın Oran
Çankaya/Ankara

Beşevler | Tanıtım tand

Bahçelievler Mahallesi 35. Cadde No:8/A Çankaya/Ankara

Dora Park | Tanıtım Stand

Prof. Dr. Ahmet Taner Kışlalı Mah. Alacaatlı Caddesi
Yenimahalle/Ankara

Yapracık | Servis Noktası

Yukarıyurtçu Mahallesi, Evliya Çelebi Caddesi 23/4, Etimesgut/Ankara

Fixplan'dan Önce

Müşteri potansiyeli | 10/1

Her 10 müşteriden 1-2 tanesine servis verilebilir.
Müşterilerin büyük çoğunluğu süre, zaman, fiyat, garanti, taksit, güven gibi sebeplerden kaybedilir.

Müşteri Potansiyeli

10%

Müşteri memnuniyeti

30%

Referans oranı

10%

Fixplan'dan Sonra

Müşteri potansiyeli | 10/7

Her 10 müşteriden 6-7 tanesine servis verilir.
Fixplan'ın sunduğu eşsiz hizmetler ve sektöre getirdiği yenilikler ile müşterilerin yer, zaman, garanti, taksit ve güven problemleri ortadan kalkar.

Müşteri potansiyeli

70%

Müşteri memnuniyeti

90%

Referans oranı

90%

Sistemin işleyişi hakkında detaylı bilgi için müşteri hizmetleri üzerinden randevu oluşturarak, sunum yapılmasını talep edebilirsiniz.

Fixplan Servis Noktası Başvuru Formu

itü çekirdek girişimcilik desteği fixplan

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Çekirdek tarafından girişimcilere özel atanan mentorlar ile aylık düzenli performans takibi ve satış takibiyle girişimlerin gelişmeleri yakından takip edilir, girişimlerin ihtiyacına özel eğitimler ve danışmanlıklar ile gelişimleri hedeflenir

Fixplan, İTÜ Çekirdek desteği almış, İTÜ kampüsü içerisinde güçlü akademik kadronun varlığının sağladığı bilgi akışı ortamında ve İTÜ ARI Teknokent’in ileri teknolojiye sahip Ar-Ge firmalarının bulunduğu bir bölgenin çatısı altında yer almaktadır.

İTÜ Çekirdek; teknolojik, yenilikçi iş fikirlerine sahip, fikrinin inovatif ve ticari faaliyete dönüştürülebilir olduğuna inanılan girişimcilerin buluştuğu adrestir.

Fixplan Bayi Store

Tanıtım Materyalleri

Servis Noktaları için tasarlanan ürünler.

Alışverişe başlayın >

Hizmet verdiğimiz modeller ve servis fiyatları.

Yerinde Tamir Ankara

Yerinde Tamir Nedir?

Volkswagen Transporter marka araçlarımızın içinde bulunan profesyonel teknik servis donanım ve ekipmanları ile dilediğiniz adrese geliyoruz ve Apple iPhone ve Samsung telefonlarınızı araçlarımızın içerisinde, ortalama 30 dakikada tamir ediyoruz. Telefon teknik servisi aramıyor ve zaman kaybetmiyorsunuz. Orijinal parça kullanılan tüm işlemlere 1 Yıl Garanti, 12 Ay Taksit imkanı sunuyoruz.

Yerinde tamir araçlarımız hakkında >

Kargo ile iPhone Teknik Servis

Kargo Tamir Nedir?

Türkiye'nin her yerinden ücretsiz kargo hizmeti ile telefonunuzu teknik servis merkezimize gönderebilirsiniz. Ortalama 3 iş günü içerisinde telefonunuzun tamiri gerçekleştirilip adresinize gönderilir ve orijinal parça kullanılan tüm işlemlere 1 Yıl Garanti, 12 Ay Taksit imkanı verilir.

Kargo tamir hakkında detaylı bilgi >

Fixplan iPhone ve Samsung Telefon Tamir

Hangi Arızaları Yapıyoruz?

Kırık, Çatlak, Bozuk Ekran Değişimi
Batarya, Pil Değişimi
Şarj Soketi Arızaları
Mikrofon ve Ahize Arızaları
Home Button Arızaları
Açma/Kapama ve Ses Tuşu Arızaları
Arka Kamera ve Ön Kamera Arızaları
Kasa Değişimi
Wifi / Bağlantı Arızaları
Işık Sensörü Arızaları
Titreşim Arızaları
Anakart & Entegre Arızaları

Tamirler hakkında detaylı bilgi >

1. Fixplan sitede bulunan fiyatları değiştirme hakkına sahiptir. Tamir programı randevu sırasına göre yapılmakta ve Fixplan tamir için verilen gün ve saati değiştirebilir.

2. Yerinde Tamir hizmeti şu an sadece Ankara için geçerlidir. Ortalama servis süresi 30 dakikadır. Aksi durumlarda müşterilere bilgi verilir.

3. Kargo ile garanti kapsamı dışında yapılan tamirler ortamala 3 iş günü, en geç 20 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
 
4.  Müşteri, fixplan.com.tr üzerinden randevu/sipariş oluşturmuş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu kabul eder.

5. Fixplan ile Apple ve Samsung arasında bir bağlantı yoktur, Fixplan bir yetkili servis değildir.

6. Garanti koşulları, Teknik Servis onarım hüküm ve şartları ile ilgili detaylı bilgi.

Garanti Koşulları

Fixplan Türkiye Hizmet Garantisi

Fixplan Türkiye, tanımlanmış hizmetleri dahilinde %100 memnuniyet garantisi sunmaktadır.

Fixplan Türkiye hizmetlerinden isterseniz iyzico güvencesi altında kredi kartı ile online ödeme veya kredi kartı ile kapıda ödemeyi tercih ederek faydalanabilirsiniz.

Satın alınan hizmet kapsamında taahhüt ettiğimiz çözümü sunamamamız durumunda, aldığımız ücretin ilgili kısmı ya da tamamı hiçbir kesinti yapılmadan, ödeme tipinize bağlı olarak kredi kartınıza iade edilecektir. Ödemeniz sırasında bankaların tahsil etmiş olabileceği olası işlem ücretleri Fixplan Türkiye tarafından yapılacak iadeye dahil değildir.

İhtiyacınızı belirterek talep etmiş olduğunuz servis hizmeti kapsamında, tamir araçlarımızın içinde yapılan çalışma sırasında, ihtiyacın bu hizmetle karşılanamayacağının anlaşılması durumunda, teknik ekibimiz sizi ihtiyacınız olan hizmetler ve bunların maliyetleri konusunda bilgilendirecektir.

Ekibimiz tamir araçlarımızda yaptığı çalışma sonrasında dijital ortamda ya da basılı servis formu üzerinde imzalı onayınızı alarak çalışmayı sonlandıracaktır. Sonrasında dijital ortamda garanti formumuzu doldurduğunuz takdirde aldığınız hizmet için Fixplan Türkiye size yine dijital ortamda bir yıl geçerliliği olan bir mail formu gönderecektir. İmzalı onayınız bulunan sonuçlanmış hizmetlerimiz ile ilgili olası iptal ya da iade talepleriniz, ilgili kanun ve yönetmeliklerin belirlediği çerçevede ele alınacaktır.

İptal ve iade işlemleriniz için hafta içi saat 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0312 400 0 444 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

 

FIXPLAN | TEKNİK SERVİS ONARIM HÜKÜM VE ŞARTLARI

1. İşbu sözleme Fixplan (NKS Biliim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. ti.) ile Müteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmitir.

2. Müteri, Fixplan’a teslim ettii ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak ive ilemler hakkında tüm yetkinin ve ileyiin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceini peinen kabul ve beyan eder.

3. Müteri, cihazı teslim ederken cihaza ilikin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doru ve eksiksiz olarak forma girdiini, cihazla birlikte SM kart teslim etmemesi gerektiini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıtırma vs.) ürünlerin zarar görebileceini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceini, fotoraf/müzik/rehber gibi kiisel verilerinin silinebileceini bildiini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadıını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4. Müteri, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiolsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiinden hiçbir balayıcılıı olmadıını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doru olduunu peinen kabul ve beyan eder.

5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından deitirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceini peinen kabul ve beyan eder.

6. Ahize-hoparlör ilemlerinde toz ve kirlenmeye balı ses seviyesinde yaanan düler ve batarya ömrü ile ilgili problemler garanti dııdır. Sıvı temasına maruz kalmıcihazların kalıcı bir ekilde tamiri mümkün olmadıından, tamir ilemi gerçekleirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir ilemi balamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müteri harcanan zaman ve emein bedeli olarak 65içilik ücreti tahsil edileceini peinen kabul ve beyan eder.

7. Müteri, Fixplan’ın onarımını yapacaı her ürünün fotorafının çekildiini bildiini, darbe itirazı olması durumunun deerlendirilmesinde öncelikle bu fotorafların referans alınacaını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacaını kabul eder.

8. Müteri ibu form üzerinde bilgisini vermedii veya ürün kabul aamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduunu kabul ve beyan eder.

9. Müteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dıında kalabileceini bildiini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadıını peinen kabul ve beyan eder.

10. Müteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından ilem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceini, bunun teknik olarak da mümkün olmadıını bildiini kabul ve beyan eder.

11. Müteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve deerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekletirilemeyeceini bildiini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peinen onay verdiini kabul ve beyan eder.

12. Müteri, cihaz kapalı ve çalımaz durumda teslim alınan ilemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak salanamadıı için, tamiri gerçekleen parça dıındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadıını kabul ve beyan eder.

13. Müteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekletirilerek ürünü teslim alması gerektiine ilikin bilginin kendisine verildii tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiini, teslim atmadıı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadıını bildiini kabul ve beyan eder.

14. Müteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdii ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulatırılmasını talep ettii cihazların taıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluu olmadıını kabul ve beyan eder.

15. Müteri, Fixplan’ın Yerinde Tamir hizmetinden faydalanarak giderilmesini talep ettii arızanın dıında bir arıza tespit edilmesi durumunda cihazı baka bir lokasyonda ya da Fixplan Merkez Ofisinde servis hizmeti verilmesinin gerekmesi halinde itiraz etmeyeceini, onarım kabul edilmedii taktirde harcanan zaman ve emein bedeli olarak 65içilik ücreti tahsil edileceini kabul ve beyan eder.

16. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirledii hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müteri ve ofiste hizmet almıtüm müteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müteri bu konuda bilgilendirildiini kabul ve beyan eder.

17. Müteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 igünü olduunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceine dair bilgilendirildiini, tamiri gerçekletirilemeyen cihazların iadesinin yapılacaını kabul ve beyan eder.

18. Onarım için Fixplan’a teslim ettiiniz cihazların parçalarının deiimi halinde ilgili cihazların deien parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Biliim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. ti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine ibu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.

19. Müteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebilecei ve bu sebeple arızanın ilerleyebilecei konusunda bilgilendirildiini kabul ve beyan eder.

20. Müteri, ibu servis formunun üçüncü kiilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taımaını kabul ve beyan eder.