Canlı Destek Hattı | 0312 400 0 444

Nasıl ve Neden?

Garanti Kapsamında
Yerinde Tamir

Fixplan Teknik Servis Yerinde Tamir

Neden garanti kapsamında yerinde tamir sunulamıyor?

Yerinde tamir hizmeti aldıktan sonra, Fixplan garantisi altında olan arızalar için hangi şartlar altında ve nasıl hizmet alabilirsiniz? Tüm cihazlarda belli bir süre sonra çeşitli problemler meydana gelebilir. Bu sorunlar işlem görmüş bir cihazda olabileceği gibi sıfır cihazlarda da meydana gelebilmektedir.

Arızanın neden kaynaklandığının bulunabilmesi için cihazınızın ortalama 2 saat süren bir teste tabi tutulması gerekmektedir. Aksi taktirde, değişimi tekrar yapılan yedek parça bir süre sonra tekrar aynı arızayı verebilir ve bu durum memnuniyetsizlik yaratabilir.

HÜKÜM ve ŞARTLAR
Batarya Değişimi

Garanti Kapsamında

Batarya Değişimi

Tüm bataryalarda belli bir süre sonra çeşitli problemler meydana gelebilir. Bu sorunlar bataryası değişmiş bir cihazda olabileceği gibi sıfır cihazlarda da meydana gelebilmektedir.

Bu sorunlara örnek vermek gerekirse, bataryanın çabuk bitmesi, cihazın erken kapanması, şarj kapasitesini yanlış göstermesi, fazla ısınması ve bataryanın şişmesi olabilir.

Batarya değişimi yerinde tamir hizmetimiz ile 30 dakika gibi bir sürede müşterilerimize sunulmaktadır.

Batarya değişimi yapılan cihazlarda, 48 saat içinde bir sorun olduğu taktirde, tekrar yerinde tamir randevusu oluşturarak garanti kapsamında batarya değişimi gerçekleştirebiliriz.

48 saati geçen durumlarda, özellikle birkaç ay sonrasında meydana gelen problemler genellikle batarya ile alakalı değil, kullanılan şarj aleti, şarj kablosu, uzun süre araç şarjı kullanımı, şarj entegresi, darbe ve sıvı teması, IC Chip veya anakart arızaları kaynaklı olabilmektedir.

Arızanın neden kaynaklandığının bulunabilmesi için cihazınızın ortalama 2 saat süren bir teste tabi tutulması gerekmektedir. Aksi taktirde, değişimi tekrar yapılan batarya bir süre sonra yine aynı arızayı verebilir ve bu durum memnuniyetsizlik yaratabilir. Bu testlerin araç içinde bulunan teçhizat ile yapılabilmesi maalesef mümkün değildir.

Bu nedenle, cihazınızın ofisimizde ortalama 2 saat kadar süren bir incelemeye alınması, hasar tespitinin yapıldıktan sonra garanti kapsamında işlem yapılması gerekmektedir.

Ayrıntılı bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek destek alabilirsiniz.

Samsung Tamir Teknik Servis Ankara

Garanti Kapsamında

Ekran Değişimi

Tüm ekranlarda belli bir süre sonra çeşitli problemler meydana gelebilir. Bu sorunlar ekranı değişmiş bir cihazda olabileceği gibi sıfır cihazlarda da meydana gelebilmektedir.

Bu sorunlara örnek vermek gerekirse, dokunmatik hataları, ölü piksel hataları, ekranda görüntü kaybı, cihazın fazla ısınması gibi durumlar olabilir.

Ekran değişimi, yerinde tamir hizmetimiz ile 30 dakika gibi bir sürede müşterilerimize sunulmaktadır.

Ekran değişimi yapılan cihazlarda, 48 saat içinde bir sorun olduğu taktirde, tekrar yerinde tamir randevusu oluşturarak garanti kapsamında ekran değişimi gerçekleştirebiliriz.

48 saati geçen durumlarda, özellikle birkaç ay sonrasında meydana gelen problemler genellikle ekran ile alakalı değil, darbe, sıvı teması, fazla ısı, IC Chip veya anakart arızaları kaynaklı olabilmektedir.

Arızanın neden kaynaklandığının bulunabilmesi için cihazınızın ortalama 2 saat süren bir teste tabi tutulması gerekmektedir. Aksi taktirde, değişimi tekrar yapılan ekran bir süre sonra yine aynı arızayı verebilir ve bu durum memnuniyetsizlik yaratabilir. Bu testlerin araç içinde bulunan teçhizat ile yapılabilmesi maalesef mümkün değildir.

Bu nedenle, cihazınızın ofisimizde ortalama 2 saat kadar süren bir incelemeye alınması, hasar tespitinin yapıldıktan sonra garanti kapsamında işlem yapılması gerekmektedir.

Ayrıntılı bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek destek alabilirsiniz. 

FIXPLAN TÜRKİYE

Teknik Servis Onarım Hüküm ve Şartları

1. İşbu sözleşme Fixplan (NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti.) ile Müşteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmiştir.

2. Müşteri, Fixplan’a teslim ettiği ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak iş ve işlemler hakkında tüm yetkinin ve işleyişin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceğini peşinen kabul ve beyan eder.

3. Müşteri, cihazı teslim ederken cihaza ilişkin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak forma girdiğini, cihazla birlikte SİM kart teslim etmemesi gerektiğini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıştırma vs.) ürünlerin zarar görebileceğini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceğini, fotoğraf/müzik/rehber gibi kişisel verilerinin silinebileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4. Müşteri, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu peşinen kabul ve beyan eder.

5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından değiştirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müşteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceğini peşinen kabul ve beyan eder.

6. Ahize-hoparlör işlemlerinde toz ve kirlenmeye bağlı ses seviyesinde yaşanan düşüşler ve batarya ömrü ile ilgili problemler garanti dışıdır. Sıvı temasına maruz kalmış cihazların kalıcı bir şekilde tamiri mümkün olmadığından, tamir işlemi gerçekleşirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir işlemi başlamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müşteri harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini peşinen kabul ve beyan eder.

7. Müşteri, Fixplan’ın onarımını yapacağı her ürünün fotoğrafının çekildiğini bildiğini, darbe itirazı olması durumunun değerlendirilmesinde öncelikle bu fotoğrafların referans alınacağını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacağını kabul eder.

8. Müşteri işbu form üzerinde bilgisini vermediği veya ürün kabul aşamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduğunu kabul ve beyan eder.

9. Müşteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dışında kalabileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını peşinen kabul ve beyan eder.

10. Müşteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından işlem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceğini, bunun teknik olarak da mümkün olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.

11. Müşteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve değerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekleştirilemeyeceğini bildiğini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peşinen onay verdiğini kabul ve beyan eder.

12. Müşteri, cihaz kapalı ve çalışmaz durumda teslim alınan işlemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak sağlanamadığı için, tamiri gerçekleşen parça dışındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadığını kabul ve beyan eder.

13. Müşteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekleştirilerek ürünü teslim alması gerektiğine ilişkin bilginin kendisine verildiği tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiğini, teslim atmadığı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.

14. Müşteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdiği ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulaştırılmasını talep ettiği cihazların taşıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluğu olmadığını kabul ve beyan eder.


15. Müşteri, Fixplan’ın Yerinde Tamir hizmetinden faydalanarak giderilmesini talep ettiği arızanın dışında bir arıza tespit edilmesi durumunda cihazı başka bir lokasyonda ya da Fixplan Merkez Ofisinde servis hizmeti verilmesinin gerekmesi halinde itiraz etmeyeceğini, onarım kabul edilmediği taktirde harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini kabul ve beyan eder.

16. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müşteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirlediği hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müşteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müşteri ve ofiste hizmet almış tüm müşteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müşteri bu konuda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.

17. Müşteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 iş günü olduğunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceğine dair bilgilendirildiğini, tamiri gerçekleştirilemeyen cihazların iadesinin yapılacağını kabul ve beyan eder.

18. Onarım için Fixplan’a teslim ettiğiniz cihazların parçalarının değişimi halinde ilgili cihazların değişen parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine işbu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.

19. Müşteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebileceği ve bu sebeple arızanın ilerleyebileceği konusunda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.

20. Müşteri, işbu servis formunun üçüncü kişilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taşımağını kabul ve beyan eder.

Garanti Koşulları

Fixplan Türkiye Hizmet Garantisi

Fixplan Türkiye, tanımlanmış hizmetleri dahilinde %100 memnuniyet garantisi sunmaktadır.

Fixplan Türkiye hizmetlerinden isterseniz iyzico güvencesi altında kredi kartı ile online ödeme veya kredi kartı ile kapıda ödemeyi tercih ederek faydalanabilirsiniz.

Satın alınan hizmet kapsamında taahhüt ettiğimiz çözümü sunamamamız durumunda, aldığımız ücretin ilgili kısmı ya da tamamı hiçbir kesinti yapılmadan, ödeme tipinize bağlı olarak kredi kartınıza iade edilecektir. Ödemeniz sırasında bankaların tahsil etmiş olabileceği olası işlem ücretleri Fixplan Türkiye tarafından yapılacak iadeye dahil değildir.

İhtiyacınızı belirterek talep etmiş olduğunuz servis hizmeti kapsamında, tamir araçlarımızın içinde yapılan çalışma sırasında, ihtiyacın bu hizmetle karşılanamayacağının anlaşılması durumunda, teknik ekibimiz sizi ihtiyacınız olan hizmetler ve bunların maliyetleri konusunda bilgilendirecektir.

Ekibimiz tamir araçlarımızda yaptığı çalışma sonrasında dijital ortamda ya da basılı servis formu üzerinde imzalı onayınızı alarak çalışmayı sonlandıracaktır. Sonrasında dijital ortamda garanti formumuzu doldurduğunuz takdirde aldığınız hizmet için Fixplan Türkiye size yine dijital ortamda bir yıl geçerliliği olan bir mail formu gönderecektir. İmzalı onayınız bulunan sonuçlanmış hizmetlerimiz ile ilgili olası iptal ya da iade talepleriniz, ilgili kanun ve yönetmeliklerin belirlediği çerçevede ele alınacaktır.

İptal ve iade işlemleriniz için hafta içi saat 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0312 400 0 444 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

 

FIXPLAN | TEKNİK SERVİS ONARIM HÜKÜM VE ŞARTLARI

1. İşbu sözleme Fixplan (NKS Biliim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. ti.) ile Müteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmitir.

2. Müteri, Fixplan’a teslim ettii ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak ive ilemler hakkında tüm yetkinin ve ileyiin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceini peinen kabul ve beyan eder.

3. Müteri, cihazı teslim ederken cihaza ilikin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doru ve eksiksiz olarak forma girdiini, cihazla birlikte SM kart teslim etmemesi gerektiini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıtırma vs.) ürünlerin zarar görebileceini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceini, fotoraf/müzik/rehber gibi kiisel verilerinin silinebileceini bildiini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadıını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4. Müteri, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiolsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiinden hiçbir balayıcılıı olmadıını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doru olduunu peinen kabul ve beyan eder.

5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından deitirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceini peinen kabul ve beyan eder.

6. Ahize-hoparlör ilemlerinde toz ve kirlenmeye balı ses seviyesinde yaanan düler ve batarya ömrü ile ilgili problemler garanti dııdır. Sıvı temasına maruz kalmıcihazların kalıcı bir ekilde tamiri mümkün olmadıından, tamir ilemi gerçekleirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir ilemi balamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müteri harcanan zaman ve emein bedeli olarak 65içilik ücreti tahsil edileceini peinen kabul ve beyan eder.

7. Müteri, Fixplan’ın onarımını yapacaı her ürünün fotorafının çekildiini bildiini, darbe itirazı olması durumunun deerlendirilmesinde öncelikle bu fotorafların referans alınacaını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacaını kabul eder.

8. Müteri ibu form üzerinde bilgisini vermedii veya ürün kabul aamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduunu kabul ve beyan eder.

9. Müteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dıında kalabileceini bildiini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadıını peinen kabul ve beyan eder.

10. Müteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından ilem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceini, bunun teknik olarak da mümkün olmadıını bildiini kabul ve beyan eder.

11. Müteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve deerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekletirilemeyeceini bildiini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peinen onay verdiini kabul ve beyan eder.

12. Müteri, cihaz kapalı ve çalımaz durumda teslim alınan ilemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak salanamadıı için, tamiri gerçekleen parça dıındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadıını kabul ve beyan eder.

13. Müteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekletirilerek ürünü teslim alması gerektiine ilikin bilginin kendisine verildii tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiini, teslim atmadıı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadıını bildiini kabul ve beyan eder.

14. Müteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdii ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulatırılmasını talep ettii cihazların taıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluu olmadıını kabul ve beyan eder.

15. Müteri, Fixplan’ın Yerinde Tamir hizmetinden faydalanarak giderilmesini talep ettii arızanın dıında bir arıza tespit edilmesi durumunda cihazı baka bir lokasyonda ya da Fixplan Merkez Ofisinde servis hizmeti verilmesinin gerekmesi halinde itiraz etmeyeceini, onarım kabul edilmedii taktirde harcanan zaman ve emein bedeli olarak 65içilik ücreti tahsil edileceini kabul ve beyan eder.

16. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirledii hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müteri ve ofiste hizmet almıtüm müteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müteri bu konuda bilgilendirildiini kabul ve beyan eder.

17. Müteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 igünü olduunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceine dair bilgilendirildiini, tamiri gerçekletirilemeyen cihazların iadesinin yapılacaını kabul ve beyan eder.

18. Onarım için Fixplan’a teslim ettiiniz cihazların parçalarının deiimi halinde ilgili cihazların deien parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Biliim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. ti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine ibu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.

19. Müteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebilecei ve bu sebeple arızanın ilerleyebilecei konusunda bilgilendirildiini kabul ve beyan eder.

20. Müteri, ibu servis formunun üçüncü kiilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taımaını kabul ve beyan eder.