YERİNDE TAMİR
Türkiye'de ilk ve tek, özel tasarım, profesyonel tamir araçlarımız ile bulunduğunuz yere geliyoruz, iPhone, Samsung ve Huawei telefonları araçlarımızın içinde, ortalama 30 dakikada tamir ediyoruz.
Araçlarımızda bulunan canlı yayın kameraları ile teknik ekibimiz, genel merkezimiz tarafından sürekli olarak kontrol edilir ve telefonunuzdan parça eksilmesi, kişisel verilerinize ulaşılması gibi güvenlik sorunları ortadan kaldırılır. Dilerseniz siz de canlı olarak tamir sürecini takip edebilir ve bilgi güvenliğinden emin olabilirsiniz. Tüm tamir işlemlerine 1 yıl garanti ve 12 aya kadar taksit imkanı sunuyoruz.
KARGO TAMİR
Ücretsiz kargo ile Apple iPhone, Samsung veya Huawei cihazlarınızı teknik servis merkezimize gönderebilirsiniz. Ofisimize ulaşan tüm telefonlar aynı gün işleme alınır ve büyük çoğunluğu yine aynı gün kargoya verilir. Tüm tamir işlemlerine 1 yıl garanti ve 12 aya kadar taksit imkanı sunuyoruz.
OFİSTE TAMİR
Apple iPhone, Samsung veya Huawei cihazlarınızı Mahall Ankara projesinde yer alan Fixplan Teknik Servis merkezimize bizzat getirebilirsiniz. Ofisimize gelen tüm telefonlar aynı gün işleme alınır ve büyük çoğunluğu yine aynı gün müşterilerimize teslim edilir. Tüm tamir işlemlerine 1 yıl garanti ve 12 aya kadar taksit imkanı sunuyoruz.
Volkswagen Transporter marka araçlarımızın içinde bulunan profesyonel teknik servis donanım ve ekipmanları ile dilediğiniz adrese geliyoruz ve Apple iPhone ve Samsung telefonlarınızı araçlarımızın içerisinde, ortalama 30 dakikada tamir ediyoruz. Telefon teknik servisi aramıyor ve zaman kaybetmiyorsunuz. Orijinal parça kullanılan tüm işlemlere 1 Yıl Garanti, 12 Ay Taksit imkanı sunuyoruz.
Yerinde tamir araçlarımız hakkında >
Türkiye'nin her yerinden ücretsiz kargo hizmeti ile telefonunuzu teknik servis merkezimize gönderebilirsiniz. Ortalama 3 iş günü içerisinde telefonunuzun tamiri gerçekleştirilip adresinize gönderilir ve orijinal parça kullanılan tüm işlemlere 1 Yıl Garanti, 12 Ay Taksit imkanı verilir.
Kargo tamir hakkında detaylı bilgi >
Kırık, Çatlak, Bozuk Ekran Değişimi
Batarya, Pil Değişimi
Şarj Soketi Arızaları
Mikrofon ve Ahize Arızaları
Home Button Arızaları
Açma/Kapama ve Ses Tuşu Arızaları
Arka Kamera ve Ön Kamera Arızaları
Kasa Değişimi
Wifi / Bağlantı Arızaları
Işık Sensörü Arızaları
Titreşim Arızaları
Anakart & Entegre Arızaları
Tamirler hakkında detaylı bilgi >
Birçok kişi telefon tamirini basit ve önemsiz bir süreç olarak görmekte ancak oldukça büyük yanılgıya düşmektedir. Yanlış yerde yapılan yanlış müdaheleler sonucu cihazınızda daha büyük sorunlar yaşayabilirsiniz. Sadece fiyat odaklı bir seçim yapmak ise yapılan en büyük hatadır ve genellikle pişmanlık ile sonuçlanır. Yazımızın devamında...
Telefonlar, geri dönüşümü sağlanabilecek ve enerji kaynaklarında kullanılabilecek metaller ve plastikler içerir. Eski elektronik aletleriniz arsenik, kurşun ve kadmiyum gibi asla çöplere atılmaması gereken zehirli maddelerle dolu. Eğer bu materyaller çöpe atılırsa, havayı, toprağı ve içme suyunu kirletebilir, ekosistemimize sızabilir, bitki ve hayvan yaşamına zarar...
Apple Pay, Almanya'da uzun zamandır beklenen açılışını yaptı. iPhone ve Apple Watch kullanıcılarının desteklenen banka ve kartlar ile temassız mobil ödeme hizmetinden yararlanmasını sağladı. Almanya'daki Apple Pay ortakları arasında American Express, Deutsche Bank, Hanseatic Bank, HypoVereinsbank, Edenred, Comdirect, Fidor Bank ve mobil bankalar ve ödeme hizmetleri o2,...
1. Fixplan sitede bulunan fiyatları değiştirme hakkına sahiptir. Tamir programı randevu sırasına göre yapılmakta ve Fixplan tamir için verilen gün ve saati değiştirebilir.
2. Yerinde Tamir hizmeti şu an sadece Ankara için geçerlidir. Ortalama servis süresi 30 dakikadır. Aksi durumlarda müşterilere bilgi verilir.
3. Kargo ile garanti kapsamı dışında yapılan tamirler ortamala 3 iş günü, en geç 20 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
4. Müşteri, fixplan.com.tr üzerinden randevu/sipariş oluşturmuş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu kabul eder.
5. Fixplan ile Apple ve Samsung arasında bir bağlantı yoktur, Fixplan bir yetkili servis değildir.
6. Garanti koşulları, Teknik Servis onarım hüküm ve şartları ile ilgili detaylı bilgi.
Fixplan Türkiye Hizmet Garantisi
Fixplan Türkiye, tanımlanmış hizmetleri dahilinde %100 memnuniyet garantisi sunmaktadır.
Fixplan Türkiye hizmetlerinden isterseniz iyzico güvencesi altında kredi kartı ile online ödeme veya kredi kartı ile kapıda ödemeyi tercih ederek faydalanabilirsiniz.
Satın alınan hizmet kapsamında taahhüt ettiğimiz çözümü sunamamamız durumunda, aldığımız ücretin ilgili kısmı ya da tamamı hiçbir kesinti yapılmadan, ödeme tipinize bağlı olarak kredi kartınıza iade edilecektir. Ödemeniz sırasında bankaların tahsil etmiş olabileceği olası işlem ücretleri Fixplan Türkiye tarafından yapılacak iadeye dahil değildir.
İhtiyacınızı belirterek talep etmiş olduğunuz servis hizmeti kapsamında, tamir araçlarımızın içinde yapılan çalışma sırasında, ihtiyacın bu hizmetle karşılanamayacağının anlaşılması durumunda, teknik ekibimiz sizi ihtiyacınız olan hizmetler ve bunların maliyetleri konusunda bilgilendirecektir.
Ekibimiz tamir araçlarımızda yaptığı çalışma sonrasında dijital ortamda ya da basılı servis formu üzerinde imzalı onayınızı alarak çalışmayı sonlandıracaktır. Sonrasında dijital ortamda garanti formumuzu doldurduğunuz takdirde aldığınız hizmet için Fixplan Türkiye size yine dijital ortamda bir yıl geçerliliği olan bir mail formu gönderecektir. İmzalı onayınız bulunan sonuçlanmış hizmetlerimiz ile ilgili olası iptal ya da iade talepleriniz, ilgili kanun ve yönetmeliklerin belirlediği çerçevede ele alınacaktır.
İptal ve iade işlemleriniz için hafta içi saat 09:00 – 18:00 saatleri arasında 0312 400 0 444 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.
FIXPLAN | TEKNİK SERVİS ONARIM HÜKÜM VE ŞARTLARI
1. İşbu sözleşme Fixplan (NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti.) ile Müşteri arasındaki hak ve yükümlülükleri belirlemek maksadıyla düzenlenmiştir.
2. Müşteri, Fixplan’a teslim ettiği ürün ve/veya ürünlerle alakalı olarak yapılacak iş ve işlemler hakkında tüm yetkinin ve işleyişin servisin yetkili uzman teknisyenlerince belirleneceğini peşinen kabul ve beyan eder.
3. Müşteri, cihazı teslim ederken cihaza ilişkin bilgileri ve cihaz üzerinde mevcut hasar bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak forma girdiğini, cihazla birlikte SİM kart teslim etmemesi gerektiğini, telefonun ön ve arkasında bulunan koruma filmi ve benzeri (ekran filmi, koruma filmi, yapıştırma vs.) ürünlerin zarar görebileceğini ve tekrar kullanılamaz hale gelebileceğini, fotoğraf/müzik/rehber gibi kişisel verilerinin silinebileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4. Müşteri, formu eksiksiz doldurarak arıza durumunu belirtmiş olsa dahi bunun uzmanlık gerektiren bir inceleme ile tespit edilmesi gerektiğinden hiçbir bağlayıcılığı olmadığını, Fixplan tarafından yapılan inceleme sonucu belirlenen arıza durumunun doğru olduğunu peşinen kabul ve beyan eder.
5. Yapılan tamir sonucunda Fixplan tarafından değiştirilen orijinal parçaların 1 (Bir) Yıl Garantisi bulunmaktadır. Müşteri ürünün garanti süresinin belirlenmesi ya da sair hususlar için Fixplan tarafından talep edilmesi halinde bu formu ibraz edeceğini peşinen kabul ve beyan eder.
6. Ahize-hoparlör işlemlerinde toz ve kirlenmeye bağlı ses seviyesinde yaşanan düşüşler ve batarya ömrü ile ilgili problemler garanti dışıdır. Sıvı temasına maruz kalmış cihazların kalıcı bir şekilde tamiri mümkün olmadığından, tamir işlemi gerçekleşirse dahi, bu cihazlara garanti verilmez. Sıvı teması nedeniyle arızalanan cihazlar tamir işlemi başlamadan tarafımıza bildirilmelidir, aksi taktirde müşteri harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini peşinen kabul ve beyan eder.
7. Müşteri, Fixplan’ın onarımını yapacağı her ürünün fotoğrafının çekildiğini bildiğini, darbe itirazı olması durumunun değerlendirilmesinde öncelikle bu fotoğrafların referans alınacağını, ürün üzerinde görünür ya da görünmez fiziksel hataların tespitinde teknisyen raporunun esas alınacağını kabul eder.
8. Müşteri işbu form üzerinde bilgisini vermediği veya ürün kabul aşamasında yapılan fiziksel kontrollerde görünmesi mümkün olmayan ve teknisyen incelemesi ile ortaya çıkan fiziksel hatalarla alakalı kendisinin sorumlu olduğunu kabul ve beyan eder.
9. Müşteri, garanti kapsamında bulunan cihazların tamir sonrasında garanti kapsamı dışında kalabileceğini bildiğini, bu gibi durumlarda Fixplan’ın sorumlu olmadığını peşinen kabul ve beyan eder.
10. Müşteri, kendi onayı ile cihazı üzerinde Fixplan tarafından işlem ve onarım yapıldıktan sonra, cihazın eski arıza düzeyine getirilmesini talep edemeyeceğini, bunun teknik olarak da mümkün olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.
11. Müşteri, cihaz üzerinde yapılan inceleme ve değerlendirmeler sonucu tespit edilen ek hasar ve onarılması zorunlu olan durumlar giderilmeden cihazın onarımının gerçekleştirilemeyeceğini bildiğini, bu hasarların onarılmasına ve maliyetlerin yansıtılmasına peşinen onay verdiğini kabul ve beyan eder.
12. Müşteri, cihaz kapalı ve çalışmaz durumda teslim alınan işlemlerde, gerekli kontrollerin tam olarak sağlanamadığı için, tamiri gerçekleşen parça dışındaki arızalardan Fixplan sorumlu olmadığını kabul ve beyan eder.
13. Müşteri, Fixplan tarafından onarımı gerçekleştirilerek ürünü teslim alması gerektiğine ilişkin bilginin kendisine verildiği tarihten itibaren geçen 60 gün içinde cihazı teslim alması gerektiğini, teslim atmadığı üründen Fixplan’ın sorumlu olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder.
14. Müşteri, Fixplan’a kargo, nakliye veya posta yolu ile gönderdiği ve servis hizmeti sonrası bu yollardan biri ile kendisine ulaştırılmasını talep ettiği cihazların taşıma sırasında hasar, zarar ya da ziyan görmesi halinde Fixplan’ın hiçbir sorumluluğu olmadığını kabul ve beyan eder.
15. Müşteri, Fixplan’ın Yerinde Tamir hizmetinden faydalanarak giderilmesini talep ettiği arızanın dışında bir arıza tespit edilmesi durumunda cihazı başka bir lokasyonda ya da Fixplan Merkez Ofisinde servis hizmeti verilmesinin gerekmesi halinde itiraz etmeyeceğini, onarım kabul edilmediği taktirde harcanan zaman ve emeğin bedeli olarak 65₺ işçilik ücreti tahsil edileceğini kabul ve beyan eder.
16. Fixplan Yerinde Tamir hizmeti alarak cihazı tamir edilen müşteri, 48 saat içinde takılan parça ile ilgili problem olması durumunda, Fixplan’ın belirlediği hizmet sınırları içinde, parçanın kontrolleri için tekrar yerinde hizmet alabilir. 48 saati geçen yerinde tamir hizmeti alan müşteri, kargo/nakliye/posta yoluyla hizmet alan müşteri ve ofiste hizmet almış tüm müşteriler, Fixplan garanti kapsamı içinde olan cihazlarının tekrar kontrol ve onarımı için, cihazı Fixplan Merkez Ofisine getirilmeli ya da göndermelidir. Müşteri bu konuda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.
17. Müşteri, onarım için Fixplan’a teslim edilen cihazların tamir süresinin en fazla 20 iş günü olduğunu, hem yerinde tamir, hem kargo/nakliye/posta hem de ofise gelen tüm cihazların bu süre zarfında tamir edileceğine dair bilgilendirildiğini, tamiri gerçekleştirilemeyen cihazların iadesinin yapılacağını kabul ve beyan eder.
18. Onarım için Fixplan’a teslim ettiğiniz cihazların parçalarının değişimi halinde ilgili cihazların değişen parçalarının tarafınıza iade edilmemesine, NKS Bilişim Teknolojileri ve Telekomünikasyon Tic. Ltd. Şti tarafından imha ettirilmesine, hurdaya ayrılmasına, çevreye kazandırılmasına veya ihraç edilmesine işbu servis formu ile onay vermektesiniz. Söz konusu cihazların veya yedek parçaların Fixplan tarafından geçici olarak kendi stoklarına alınması da tarafınızca kabul edilmektedir.
19. Müşteri, kullanıcı kaynaklı sorunların (Sıvı teması, çatlak ekran vs.), cihaz Fixplan’a bırakıldıktan sonra da devam edebileceği ve bu sebeple arızanın ilerleyebileceği konusunda bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder.
20. Müşteri, işbu servis formunun üçüncü kişilerin eline geçmesinden dolayı meydana gelebilecek durumlardan ve sonuçlarından dolayı Fixplan’ın hiçbir sorumluluk taşımağını kabul ve beyan eder.